Bijlagen uitgeschakeld.
Beveiliging tegen spambots opgevoerd.
Avatar moet minimaal 20 x 20 pixels zijn en mag maximaal 100 x 100 pixels zijn. Grotere avatars worden bij mijn weten automatisch verkleind.
Ik heb het na het gedoe met Synto al eens gemeld: de functie om je berichten te wijzigen zal waarschijnlijk verdwijnen.
Toen was er een modificatie voor nodig om dit in te stellen, nu is het standaard.
Je kunt tot zeven minuten na het plaatsen van je bericht, de inhoud wijzigen. Daarna zul je een Administrator of Moderator van het desbetreffende Board moeten contacteren om de inhoud te wijzigen.
Na 10 dagen kun je onderwerp 'bumpen'. Met andere woorden: dan kun je een topic omhoog schoppen, zodat deze weer bovenaan in de lijst komt te staan voor extra aandacht.
Je kunt maximaal tien smilies en maximaal drie links per bericht plaatsen.
Dit om spamberichten te voorkomen.
Het is slechts mogelijk om tot drie keer toe in een bericht te quoten.
Dat wil dus zeggen: quote in een quote in een quote in je bericht.
Als je dan nog eens wilt quoten, zul je een quote moeten verwijderen of apart moeten zetten, omdat het bericht anders vervelend wordt om te lezen.
Je kunt je tekst slechts maximaal twee keer zo groot maken als de normale textgrootte.
Het valt dan duidelijk genoeg op en hoe groter de tekst, hoe harder je schreeuwt. Ik houd van een beetje rust.

Afbeeldingen en dergelijke in berichten mogen maximaal 750 pixels breed en 500 pixels hoog zijn.
Dit om te voorkomen dat de tabellen van het Forum volledig uit hun verband worden getrokken - ook voor mensen met een 800x600 beeldscherm.
Het is niet mogelijk om tekstvergroting toe te passen in je onderschrift.
Ook kun je geen afbeeldingen, flash, links of smilies in je onderschrift zetten. Dit leidt te veel af.
Ik hoop dat we niet weer het ietwat kinderachtige gedrag van een tijd terug krijgen, omdat het nu uit de Forumregels is gehaald.
Zet dus ook geen tekstlinken in je onderschrift, de functie is met een reden uitgeschakeld. Je kunt je eigen website bij Webring naar hartelust promoten, zo spectaculair als je wilt.
Gasten kunnen weer berichten posten in dit gedeelte van het Forum, beveiligd met een captcha.
Echter is de captcha (de afbeelding met de letters die je moet overtypen) nog meer verstoord, waardoor het iets moeilijker is om de tekst te lezen. Vermenigvuldig het met tien en je krijgt een idee van de moeilijkheidsgraad voor spambots.

De verschillende gebruikersgroepen zijn zichtbaar in de legenda.
Liefs,
~*~Wings of Death~*~